REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Způsob a podmínky doručení zboží k reklamaci
Balík nám, prosím, pošlete nejlevnějším možným způsobem dopravy, neakceptujeme balík zasílaný zpět formou dobírky. Obuv zasílanou k reklamaci je nutné z hygienických důvodů vracet řádně očištěnou.
Adresa pro doručení:
FARE, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Brumovská 1031
766 01 Valašské Klobouky
Zaslání balíku Zásilkovnou
Pokud chcete vrátit zboží přes Zásilkovnu, je potřeba si nainstalovat aplikaci Zásilkovny a zaslat balík přímo na adresu: FARE, spol. s r.o., ulice Brumovská 1031, 766 01 Valašské Klobouky (nejsme výdejní místo). Při odesílání balíku přes Zásilkovnu prosíme o důkladnou kontrolu zadaných údajů v adrese příjemce, kvůli případným překlepům nebo neúplným údajům balíček nemusí být doručen. Pokud je potřeba pro účely dopravce uvést telefonní kontakt, prosím, použijte telefonní číslo: 737 259 289.
V případě dotazů kontaktujte zákaznickou podporu e-mailem na adrese: odbyt@fare.cz nebo využijte kontaktního formuláře (ve spodní části stránky).
Reklamace zboží
Prodávající odpovídá za kvalitu zboží a poskytuje spotřebiteli záruku 24 a podnikateli záruku 6 měsíců za dodržení předpokladu, že budou dodrženy podmínky, uvedené v Návodu na údržbu a ošetřování obuvi, který je vždy přibalen k zakoupené obuvi.
Při reklamaci zboží je nutno popsat závadu, kvůli které je zboží reklamováno, datum nákupu, požadovaný způsob vyřízení reklamace, údaje o spotřebiteli (zpáteční adresu, číslo bankovního účtu, e-mailový a telefonní kontakt pro případnou komunikaci). Společně s reklamovaným zbožím je nutné zaslat kopii faktury.
Reklamace bude posouzena a vyřízena co nejdříve po obdržení reklamovaného zboží, nejpozději však do 30 dnů. O výsledku reklamace a způsobu jejího vyřízení bude spotřebitele kupující informovat v reklamačním lístku zaslaném spolu s opraveným zbožím. Pokud nebude oprava možná a reklamace bude uznána jako oprávněná, bude spotřebiteli navrácena na jeho bankovní účet kupní cena včetně zaplaceného dopravného (pokud jej zákazník platil) a účelně vynaložených nákladů na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od zákazníka k prodávajícímu.
Pro reklamaci zboží využijte prosím vzorový formulář (ke stažení na konci stránky).
V případě, že nemáte možnost formulář vytisknout, akceptujeme i čitelné vypsání rukou.
Výměna zboží
Výměnu zboží neposkytujeme. Pokud je zboží z nějakého důvodu nevyhovující, zašlete jej do 14 dnů zpět dle podmínek pro vrácení zboží a vytvořte novou objednávku z dostupného sortimentu na e-shopu.
Vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy)
Prodávající poskytuje lhůtu 14 dní na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Vrácení zboží bude vyřízeno co nejdříve po obdržení vráceného zboží prodávajícím a kupní cena bude spotřebiteli vrácena na uvedený bankovní účet. Při vrácení zboží je nutno uvést číslo vzoru, který chcete vrátit, číslo bankovního účtu, údaje o spotřebiteli (číslo bankovního účtu, e-mailový a telefonní kontakt pro případnou komunikaci). Společně s vráceným zbožím je nutné zaslat kopii faktury.
Výrobek musí být vrácen bez známek užívání, nepoškozený. Nejlépe by měl být vrácen v původním nepoškozeném obalu. Neakceptujeme balík zasílaný zpět formou dobírky.
Nárok na úhradu za škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující vrací zboží na vlastní náklady.
Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Kupující má právo i na vrácení uhrazeného dopravného z jeho objednávky pokud jej platil.
Pro vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) využijte prosím vzorový formulář (ke stažení na konci stránky).
V případě, že nemáte možnost formulář vytisknout, akceptujeme i čitelné vypsání rukou.
Ve Valašských Kloboukách dne 12. 12. 2023
Copyright © 2024 Designed by Weboo s.r.o.